Nazywam się Jarek Łuczak i jak do tej pory zdobyłem doświadczenie w:
• offline i online marketingu B2C i B2B,
• marketingu i rozwoju konceptu sieci handlowych własnych i franczyzowych,
• projektowaniu i budowaniu marek własnych,
• opracowywaniu i implementowaniu strategii marketingowych,
• zarządzaniu działami i zespołami projektowymi,
• pracy w międzynarodowych zespołach projektowych,
• projektowaniu i wdrażaniu: e-commerce, CMS, e-learning, PIM,
• PR.
Mam holistyczne podejście do zadań bo wiem jaki wpływ ma marketing na całą organizację. Interesuję się efektem ROPO i podróżą klienta między punktami styku z marką, a także rosnącym znaczeniem omnichannel.
W centrum mojego zainteresowania jest teraz e-marketing, koncepcje sklepów, e-commerce i nowoczesne technologie.
Lubię poprawiać to co już jest nieefektywne, a w zarządzaniu najbliżej jest mi do Tottal Quality Management.
Prywatnie jestem ojcem 2 nastolatków i uwielbiam ciężką metalową muzykę.